Alla inlägg den 15 september 2008

Av Sara - 15 september 2008 19:55

Mina ben värker!

Varför?

Ja juste, idag har jag gått förbannat mycket idag! FÖR MYCKET!

Börja med att gå till bussen.

Från bussen till skolan.

Från skolan till Dagobert.

Från Dagobert till skolan.

Gått upp till 6:e våningen.

Gått ner från 6:e våningen.

Gått till hermelinsparken och sen en annan "skog".

Gått tillbaka till skolan.

Gått upp till 6:e våningen.

Gått ner från 6:e våningen.

Gått från skolan till bussen.

Från bussen till mitt hus.

= FÖR MYCKET!

Av Sara - 15 september 2008 16:09

Hann inte med att skriva blogg igår. Eller okej, jag hade typ halva dagen på mig, men jag var så himla trött och trivdes så bra framför tv:n! Lördagen med Lollo och Cia var iaf as bra, såg på P.s I love you och nån annan som jag inte minns namnet på, handlade typ om Adam sandler som gifte sig med en random person på ett fik. Sov typ genom halva filmen, men den var bra så mycket jag såg av den!


Var med Lollo typ halva söndagen, resten av dagen såg jag på tv och bara tog det lugnt (ville orka med skolan på måndag). Hål i väggen var otroligt kul! Precis min humor! Har för mig att jag såg nåt annat också, men jag minns inte.. La mig svin tidigt! Låg i sängen innan 10, somnade nästan på engång :O Inte lagt mig så tidigt på flera år, och skönt var det!


Har gjort stora framsteg i helgen! Jag städade mitt rum frivilligt, erbjöd mig att plocka ur och in i diskamaskinen, damsugade halva huset och idag hjälpte jag till med middagen! Detta är mer än vad jag har gjort på typ hela sommarlovet. Grattis till mig. Hoppas det håller i sig! (För mammas skull)


Imorse vaknade jag med huvudvärk och illamående. Inte långt ifrån att spy! Men med hjälp av friskluft och illamåendetablett orkade jag med att gå till skolan.


Skoldagen var lugn, startade dagen med frisör i 3 timmar. Lärde oss att klippa snett, åt andra hållet denna gång ;) Och även att rulla på ett annat sätt! Mer än det blev det inte!


Lunchen var ääääcklig (gillar inte den maträtten när den är "god" heller..), så jag, Jenny och Malin gick in till stan för att käka på... Gissa vad? ;) DAGOBERT!! Gick sedan runt på stan för att döda tid, har lång lunch på måndagar.


Dagens andra och sista lektion var NK! Var beredd på att få sitta och skriva tråkiga saker om celler och dess uppbyggnad men så blev det inte! Vi gick ut till "skogen" (skolan ligger i stan, så vi har inte så mycket skog att välja på, men vi fann hermelinsparken och några andra träd) och plockade massa jord och löv i en påse som vi sedan skulle leta djur i! En eller två spindlar fann vi, även någon skalbagge. Men intressantare än det blev det inte!


Imorgon har vi typ 3 timmars lång lunch (engelskan är åter igen inställd) så jag, Jenny, Johanna och Malin ska till Dahls och inhandla några frisörgrejer till oss själva! Bara svenska och matte imorgon, ska nog överleva!


Helgen är redan planerad! Klassfest på fredag, ska ut och käka på Waldorf och sedan dra vidare till Johanna eller någon annan i klassen =D På lördag ska jag klippa syrran! Även testa att rulla hennes hår.. MYCKET KUL HELG! :D


Även denna kväll blir kul. Tv soffan är bokad, Top model och Vem kan slå Filip och Fredrik står på schemat. Men nu såg jag att ingen av dom går ikväll :( Lite ledsen i ögat blev man, men är fortfarande bra program på tv! Simpsons och 2 ½ men <3


Saknar dig Kenny. Vet inte vad jag hade gjort utan dig, du gör mig lycklig. Älskar dig nu och föralltid <3

Presentation

Omröstning

Håkan Hellström eller Lars Winnerbäck?
 Håkan Hellström
 Lars Winnerbäck
 Ingen av dem
 Båda

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13
14
15 16
17
18 19 20 21
22
23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards