Alla inlägg den 10 september 2008

Av Sara - 10 september 2008 17:31

Kom nyss hem från vårdcentralen. Hade inte halsfluss :D

HADE JÄVLA KÖRTELFEBER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Fanfanfanfanfan :'(

Hann inte ta leverprover idag, ska in imorgon igen. Men inge basket eller idrott med närkontakt på hur länge som helst, kan bli över 6 månader.

Kan iallafall gå till skolan (så länge jag orkar), vet inte vad jag hade gjort om jag hade vart tvungen att ligga hemma hela tiden.


Ikväll ska jag verkligen ligga i soffan, KLAGA SOM FAN PÅ MIN OTUR, knarka halstabletter, dricka jävligt mycket god oboy, tröstäta min fina marabou som min mor gav mig, se Top model och Vem kan slå Filip och Fredrik!!

Av Sara - 10 september 2008 15:04

Kommer få träningsvärk i magen, vet inte hur mycket jag skrattat idag :O Typ det enda jag gjort.. Och haft svenska, nk och matte! Men annars bara skrattat. OCH träffat Helene på stan som höll mig sällskap tills min buss skulle gå, men vi skratta också.. Glad är jag :D


Dock lite lite lite lite (mkt) ledsen över att jag mest troligen fått tillbaka min halsfluss. Ska till vårdcentralen snart (om vi får tid) och förhoppningsvis få pencilin så jag slipper de jäkla sandpappret i halsen. Vill verkligen inte bli sjuk nu, måste till skolan imorgon. Har ju frisör hela dagen, DE VILL MAN INTE MISSA! Har fan längtat hela veckan.. Halsfluss smittar ju inte så lätt, och om doktorn tilllåter det så skall jag till skolan imorgon!


Har jag halsfluss så ska jag lägga mig i soffan, klaga på min otur, knarka halstabletter, dricka varm oboy och se top model och vem kan slå Filip och Fredrik. Om jag inte har halsfluss skall jag göra samma sak men istället vara glad över den tur jag har.

Presentation

Omröstning

Håkan Hellström eller Lars Winnerbäck?
 Håkan Hellström
 Lars Winnerbäck
 Ingen av dem
 Båda

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13
14
15 16
17
18 19 20 21
22
23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards