Alla inlägg den 3 september 2008

Av Sara - 3 september 2008 18:04

Verkligen inte min dag. Började dagen med att vakna för sent så fick stressa för att hinna i tid till skolan. Hade 2 lektioner, NK och Matte. Efter skolan skulle jag träffa mamma, sen gå och köpa present till Elin, och även köpa ny börs och väska. Gick bra tills jag satt i bilen på väg hem och skulle visa ett par örhängen för syrran, kunde inte visa dem, FÖR VÄSKAN VAR INTE I BILEN! Fick vända om och åka tillbaka till stan för att leta min väska. Fann den under en stol på apoteket, måste ha lämnat den där när jag flyttade över alla kort och pengar till den nya börsen. Trodde verkligen inte att dagen skulle bli värre, men när jag kommer hem säger pappa att dom ska ta bort vattnet, så vi blir utan dusch och sånt resten av dagen! Som tur så hann jag in i duschen innan dom tog bort vattnet, typ enda turen idag..


Och värre blev de, skulle slå in Elins presenter, och hade vi presentpapper? NEJ! Såklart inte! Men hittade julpapper, de får väl duga. Och ja, de kan fortfarande bli värre. Började slå in och så gick pappret sönder, fick göra om allt 2 gånger. Tack gud, för att du är på min sida idag <3


OCH!! Jag höll ju på glömma att min lånetelefon också har gått sönder! Så nu får jag använda min gamla mobil med trasiga högtalare!


GAAAAAAAAAAAAH!!!

Presentation

Omröstning

Håkan Hellström eller Lars Winnerbäck?
 Håkan Hellström
 Lars Winnerbäck
 Ingen av dem
 Båda

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13
14
15 16
17
18 19 20 21
22
23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards