Alla inlägg den 12 september 2008

Av Sara - 12 september 2008 18:41

Fan vad jag är trött! Det är helt sjukt, jag somna typ kring 10 igår, sov till halv 9 och sov 2 timmar efter skolan! Feber har jag också, även ont i halsen. Jävla körtelfeber. Men med hjälp av panodiler och halstabletter skall jag överleva denna fredag tillsammans med Sofia! Vi ska se på "Ps I love you" och säkert någon annan film.


Som tur så var det en lugn skoldag, men hade kunnat ha längre sovmorgon! Engelska läraren var sjuk så vi hade ingen lektion. Dagens första och enda lektion, idrott, skulle börja 11.15 Typ mer än halva våran klass är sjuk också, så vi 8 tappra elever satt inne i frisörsalongen 1,5 timma och väntade på att tiden skulle gå. Tiden rann iväg snabbt och även idrottslektionen. Jag, Johanna och nån okänd (nån från hotell och resturang)  kunde ej delta, så vi fick köra frisbeegolf och gå en promenad. Lollo joinade oss på promenaden! Efter idrotten gick jag, Lollo och Johanna in till stan för att käka lunch på Dagobert (as usual), och gott var det!


Imorgon blir det "Bam kväll" med Lollo och Helene. Fullt upp hela helgen! Ska försöka att orka med skolan på måndag, har ju frisör, kan bara inte missa det!

Av Sara - 12 september 2008 08:52

Har löst de tjutande ljudet i mitt rum! Det var min mobilladdare!! :O

Presentation

Omröstning

Håkan Hellström eller Lars Winnerbäck?
 Håkan Hellström
 Lars Winnerbäck
 Ingen av dem
 Båda

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13
14
15 16
17
18 19 20 21
22
23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards