Alla inlägg den 31 mars 2008

Av Sara - 31 mars 2008 17:08

Det bästa jag vet är när man verkligen lägger ner mycket energi och tid  på något och det ger resultat. Ett bra exempel på det är Matte provet som vi fick tillbaka idag. Jag har aldrig i hela mitt liv fått MVG på ett Matte prov, och på detta prov fick jag ALLA rätt. De är helt otroligt! Enormt glad över att allt mitt pluggande har gett någonting. Fick även veta hur det gick på Svenska nationella proven, fick MVG på de muntliga och VG+ på skriv och läs förståelse. Fick även MVG på min berättelse och mina dikter. Vilket betyder att jag har väldigt goda chanser till att höja mig till MVG, om jag fortsätter så här alltså. Denna dag har varit otroligt lyckad, och blir bättre om vi vinner mot Bergviken ikväll. Och juste, Prison break har premiär ikväll, och det är bara 30 dagar kvar till Göteborg. Kan det bli bättre? :O

Presentation

Omröstning

Håkan Hellström eller Lars Winnerbäck?
 Håkan Hellström
 Lars Winnerbäck
 Ingen av dem
 Båda

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14 15 16
17
18
19 20
21
22 23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards