Alla inlägg den 19 mars 2008

Av Sara - 19 mars 2008 20:10

Som ni märkt så har jag inte skrivit på några dagar nu, tror de var i Söndags sist.. Har haft fullt upp i veckan, hade matte prov i Tisdags som faktist kändes förbannat bra, kan fasen bli mvg! Jag har aldrig i hela mitt liv haft mvg på ett matte prov, men ska inte ta ut nåt i förskott, de är ju inte säkert att det blir så, men det kändes förjävligt bra.


Direkt efter matte provet så vare bara att sätta igång och plugga till Hk provet som är imorgon. Matten gick dock i förstahand så jag började plugga till provet idag, icket icket bra. Men nu är min hjärna typ fullspäckad med information så jag tror det ska gå vägen ändå :)


Och de var inte allt som hänt under veckan, det kmr mer! Igår när mamma skulle komma och hämta mig och syrran på skolan för att sedan fara in till stan så halkade hon, var allvarligare än vad hon trodde. Trots hennes smärta i skallen och ryggen samt nacken så tog hon sig in till stan med oss, gick en snabbis på marknaden och åt på max. Efter stan så vare bråttom hem, hann bara vara hemma 15 minuter, sen bar det av till Bergskolan för att spela La liga. Vann matchen mot stars 94 och sålde sedan fika till kl 10. Mamma åkte på sjukhuset, ringde sedan upp och sa att hon skulle med ambulans till sjukhuset. Mormor och morfar fick komma och skjutsa hem mig och ta hem mammas bil, pappa är även borta med jobbet i Göteborg så vi fick klara oss själva för en natt (överlevde utan problem). Mamma kom hem idag, hon fick en rejäl hjärnskakning och sträckt sig i ryggen och nacken. Det kommer bli bra om några dagar. Och det var gårdagens händelser, hann inte ha på datorn en sekund igår! :O


Å juste, spelningen hade vi på skolan idag. Gick faktist jätte bra, dock var jag nervös as hell men vi klara oss nästan problemfritt :'D Var även på föräldrar/elev möte ikväll, kom fram till att vi ska åka på klassresa för de pengar vi jobbat ihop istället för att börja samla in alla som inte betalat terminsavgifterna, vi saknar typ 11.000, och då skulle inte ens hela klassen kunna följa. Då far vi hellre tillsammans på en kortare resa typ till Piteå äventyrsbad eller gör något kul i stan.

Nu orkar jag inte skriva mer, de var lite kortfattat om veckan :'D
LOV IMORGON :D


Presentation

Omröstning

Håkan Hellström eller Lars Winnerbäck?
 Håkan Hellström
 Lars Winnerbäck
 Ingen av dem
 Båda

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14 15 16
17
18
19 20
21
22 23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards