Alla inlägg den 20 mars 2008

Av Sara - 20 mars 2008 21:07

Det finns ingen som dig,
du är unik, du är dig själv,
du är allt för mig.


Du är mitt ljus,
du värmer min själ,
jag blir lycklig av att vara dig när.


Du är som en ängel sänd från himlen,
du lyfter mig upp under dina vingar,
du hjälper mig att stå rakt,
du hjälper mig att gå utan att vingla.


Utan dig är jag utan själ,
utan dig kommer jag ingenstans,
jag skulle inte ha hittat min plats i världen,
om inte du fanns.


Du är anledningen till att jag går upp på morgonen,
du är anledningen till att jag ser solen gå ner,
du hjälper mig att hålla huvudet högt,
du hjälper mig när jag inte orkar mer.


Utan dig skulle jag falla,
inte ha kraft att resa mig upp.
Utan dig skulle jag tappa allt hopp,
utan dig tar mitt liv stopp.


Jag kan inte beskriva mina känslor för dig,
inte med bara ord,
"jag älskar dig" är inte nog,
se på himlen där,
du är mer än det,
du är hela min värld.

Av Sara - 20 mars 2008 11:34

Sitter på skolan nu, slutade 11.10 efter Hk provet. Hk provet gick faktist jätte bra även fast jag bara pluggade igår.  Dagen har varit as kort, började med matte där vi bara satt och snacka, fortsatte sedan med bild. Började på bakrunden nu, alltså att rita scenen osv :) As svårt faktist, men jag ska klara av det. Denna vecka har varit as stressig, har knappt hunnit sitta vid datan eller tv:n någonting, har bara suttit med näsan i matte och hk boken. Idag blir det faktist lov, och jag ska INTE plugga. Jag ska se minst 3 OC avsnitt, jag har ju inte hunnit se nåt i veckan. Fan vad jag älskar den serien!

Detta inlägg handlade egentligen inte om någonting alls, men jag har inge bättre att göra här på skolan, så jag tog mig tid och skrev detta ointressanta inlägg.

Presentation

Omröstning

Håkan Hellström eller Lars Winnerbäck?
 Håkan Hellström
 Lars Winnerbäck
 Ingen av dem
 Båda

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14 15 16
17
18
19 20
21
22 23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards