Alla inlägg den 14 mars 2008

Av Sara - 14 mars 2008 13:13

Denna dag var då inte lika bra som gårdagen, eller morgonen började bra! Fick en bilarpåse av syrran som tack för att jag hjälpt henne med hennes uppsats! Tackartackar! Dagen fortsatte dock inte lika bra, började med slöjd, fick klart mitt broderi (kunde inte göra klart de förra veckan för att nån hade slarvat bort de) och sedan fortsatte jag med att klippa ut delarna till klänningen. Hade engelska efter det, vi hade läxa i att kunna berätta om en familj, hade då inte tänkt på att ta med boken hem men gjorde de bästa jag kunde. Och, efter engelskan kom det värsta. Jag och Emma skulle hålla i idrotts lektionen. Jag förstår lärarna nu, det är ett helvete att ha våran klass! De tog ca 10 min för dom att resa sig från bänken och gå ut på plan. Sen tog de typ 3 minuter för dom att fatta att man ska kasta bollen, inte stå och stirra på den. Sen tappade dom hörseln, dom slutade lyssna på oss (eller okej, dom lyssnade aldrig på oss) och sen tappade dom kraften (som dom aldrig hade). Dom kan väl iaf försöka, så jävla respektlöst att bara stå och klaga på hur tråkigt det är och bara vänta på att lektionen ska ta slut. Fyfan vad arg jag var, jag hatade våran klass under den timmen. Har god lust att göra likadant mot de andra som ska hålla i lektioner, men vi ska inte sjunka ner till deras nivå, vi vet bättre.


Nåt var skönt var att jag och Emma tog ut vår ledighet efter idrotten. Alltså vi från byarna får välja 3 fredagar att sluta halv 12 ist för kl 1, för vi kan inte ta oss hem kl 1. Jobbade matte i typ 45 minuter och blev faktist lite smartare x) Efter det så belönade jag mig med att käka upp halva bilpåsen och sen sätta mig vid datorn för att lyssna på denna underbara musik, breaking benjamin - next to nothing <3. Mamma ringde nyss, hon ska köpa hem en redbull och en sånna här ostringar med sourcream smak :D Detta kallas Fredag. Och som pricken över i:et så är det Plannja ikväll. Matchen ska ses med Lollo, Cia och såklart min mor :D Nu ska jag skriva klart planeringen för idrottslektionen som var ett helvete :'D Men vi gjorde den inte för att dom skulle ha kul, vi gjorde den för betyget, skiter i hur tråkigt dom tyckte att det var, allt i livet är inte roligt.


Come and take my breath away
Look me straight in the face.


Presentation

Omröstning

Håkan Hellström eller Lars Winnerbäck?
 Håkan Hellström
 Lars Winnerbäck
 Ingen av dem
 Båda

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14 15 16
17
18
19 20
21
22 23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards