Alla inlägg den 16 mars 2008

Av Sara - 16 mars 2008 20:04

Fick bara sånt här ryck och kände för att skriva blogg! Sitter och lyssnar på Millencolin, man blir så otrolit glad av dem. Extra glad är jag också för att jag fattar matten nu. Har prov på tisdag och måste verkligen skriva VG, så jag har suttit i 1,5 timma och plugga järnet ikväll! De gav mkt, jag förstår mig på alla formler och sånt skit nu. Känns verkligen bra inför provet nu :D Annan anledning till varför jag är så förbannat glad är för att parlamentet har premiär ikväll. Fyfan vad jag har längtat, alla söndagar har varit så tråkiga utan parlamentet! Man har inte haft nåt att se framemot. Veckans höjdpunkt har återvänt till tv-rutan! :D WAHOOOO!!


Even the smallest thing could be enough for you,

still it was too hard for me to give.

Even the smallest thing could break your heart in two.
No wonder why it´s so hard for you to live.

Av Sara - 16 mars 2008 14:58

Såg melodifestivalen med Lollo och Cia igår. Är det bara jag som tycker att den dära juryn sabba allt? Är det inte svenska folket som ska bestämma vem som ska vinna? Om juryn inte hade röstat hade Sanna vunnit! Säger inte att vinnarlåten var dålig, den var helt okej, men jag gillade Sannas bättre. Aja, får väl se hur det går.


Idag är det plugg som gäller. Måste läsa ut en bok som suger arsle, plugga matte och läsa hk. Ska starta mitt pluggande halv 4, ska sitta och nöta i 2 timmar. Sen ska jag belöna mig med att se OC och sen parlamentet, som har premiär ikväll, fan vad efterlängtat <3 Nåt som man också längtar till är Björn Gustafsson i Oktober och Göteborg resan i Maj! Inte länge kvar, tiden går faktist as fort! :O Lov på torsdag också, typ 2 veckor sen de var lov sist? Efter lovet är det bara 10 veckor kvar till sommarlovet, det går alldeles för fort!

Presentation

Omröstning

Håkan Hellström eller Lars Winnerbäck?
 Håkan Hellström
 Lars Winnerbäck
 Ingen av dem
 Båda

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14 15 16
17
18
19 20
21
22 23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards