Alla inlägg den 10 mars 2008

Av Sara - 10 mars 2008 19:57

Sitter å lyssnar på HIM, de var as länge sen. Fan vad jag älskar de bandet alltså, de är helt otroliga! you will cry yourself to sleep, in the cage you've locked yourself in. Annars har det inte hänt så mycket mer idag x) vanlig skoldag, musiklektion <3 och fick mig även fördjupningsuppgiften i NO, i ämnet Biologi. Fan vad MVG jag ska få! Förutom den uppgiften så har jag engelska uppgift till imorgon, engelska och spanska läxa till på onsdag, prov i matte nästa tisdag, prov i HK på torsdag och efter lovet startar vi med ett NO prov. Typ yes, fan va kul. (not) Kommer nog inte hinna skriva så mycket mer i veckan, det är plugg som kommer gälla på dagarna/kvällarna, då jag inte tränar basket ofc. Hade as kul träning idag :'D Fast vi bara var 3 st + tränarn David :) Usch vad kul det var! Längtar som fan till Göteborg (basketfestival) inte länge kvar nu! :D Jeppjepp, mer orkar jag inte skriva, konstigt inlägg men orkar inte läsa igenom å ändra nåt x) HOJ :D

Presentation

Omröstning

Håkan Hellström eller Lars Winnerbäck?
 Håkan Hellström
 Lars Winnerbäck
 Ingen av dem
 Båda

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14 15 16
17
18
19 20
21
22 23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards