Alla inlägg den 30 mars 2008

Av Sara - 30 mars 2008 16:21

Söndagar, de som brukar vara så tråkiga. Denna har faktist varit både rolig och tråkig, men mest händelsefull på hela lovet. Kan börja med att berätta om min otroligt konstiga dröm. Jag, Sara R och några andra okända människor var i musiksalen på skolan, jag var helt plötsligt mitt ute i skogen med Dumbledore från Harry Potter. Vi slogs och jag tände eld på hans långa hår, och när hela hans hår hade brunnit upp så hade jag besegrat han. Jag fick mig då hans mantel som var blå med stora stjärnor som knappar. Jag tog på mig den och återvände till skolan. Jag var då rektor över bergskolan och hade värsta krafterna XD Och när jag kom dit så satt Sara där med sin gitarr och ba " Asså nu vill jag höra allt, sanningen denna gång" Och då viskade jag "Okej men du får inte säga til Mikis..", då kom även Saras pappa in i rummet och skulle säga nåt och där väcktes jag xD


Efter att ha vaknat och käkat frukost så bar de av till självaste Bergskolan för att spela serie match mot Gammelstad. Vårt mål var att komma över 80 poäng och slutställningen blev 84-35 om jag minns rätt, så vi lyckades!


Under matchen så svimmade och spydde mamma. Ambulansen fick komma och hämta henne och hon stannar på sjukhuset över natten. Jag vet inte när det hände, fick reda på allt efter matchen. Hoppas allt är som det ska.

Eftersom det var mamma som skjutsade till matchen så stod jag nu där utan skjuts hem. Så då fick jag komma till Elin. Vi såg tv och spelade Buzz med hennes bror.


Egentligen skulle jag plugga istället för att skriva detta intressanta inlägg, men jag är så sjukt less på biologin nu. Kan ju nästan boken utantill, kan se sidorna framför mig. Men ska ta mig igenom minst 30 minuters plugg iallafall.


För övrigt så längtar jag otroligt mycket till Göteborg nu (basket festival). Bara 31 dagar kvar!


Bilden är från när vi var i Göteborg för 2 år sen.



Presentation

Omröstning

Håkan Hellström eller Lars Winnerbäck?
 Håkan Hellström
 Lars Winnerbäck
 Ingen av dem
 Båda

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14 15 16
17
18
19 20
21
22 23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards