Alla inlägg den 7 mars 2008

Av Sara - 7 mars 2008 14:19

Inte känt för att skriva blogg i veckan, kan berätta vad som hänt, alltså ingenting. Men typ vanliga skoldagar, hade kakbufe på elevensval igår, gjorde hallongrottor med jocke.. Började på klänningen på slöjden idag, eller jag hann bara börja klippa ut bitarna. Har fått as mkt läxor och prov nu, skulle ha haft 3 prov v12 (inte veckan som kmr men veckan efter) men dom fick flytta ett prov, tack för det. Har även massa läxor till nästa vecka + alla extra uppgifter jag håller på med. Idag är det fredag och jag ska sitta och plugga HK, NO, engelska, spanska och skriva klart svenska reflektionen, sorgligt, jag vet. Men ska man ha bra betyg så får man offra lite.

Har faktist en chans att komma in på frisör, det är inte så många som har sökt det. Om allt går som jag vill så kmr jag gå ut med minst 10 mvg i typ svenska,idrott,hk,slöjd,engelska,spanska,samhälls,
religion,geografi,kemi,biologi,fysik,teknik, satan de blev ju 13 mvg :O och då kommer jag ha typ 260+60-15 poäng, hmm de blir 305 poäng!! :O kmr säkert inte lyckas med att få i alla de ämnen, men jag ska försöka! typ hej jag heter sara men kallas pluggis x/

Presentation

Omröstning

Håkan Hellström eller Lars Winnerbäck?
 Håkan Hellström
 Lars Winnerbäck
 Ingen av dem
 Båda

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14 15 16
17
18
19 20
21
22 23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards