Direktlänk till inlägg 18 april 2008

the price of beauty

Av Sara - 18 april 2008 19:57

Snackar med Kenny även idag x) Han är rooooooooooooooooooolig :D


Jag är typ glaaaaaaaaaaaaaad, har varit glad hela veckan typ! Otroligt, inte vart så glad på länge. Tror jag vet varför :'D Allt går as bra i skolan och 3 underbart bra personer lyser upp mina dagar. Fick också veta att Frisörlinjen i Umeå har sänkts från 290 till 245, och då borde de ju sänkas här också, för Luleå är ju mkt mindre.. KANSKE KOMMER IN FÖRFAN!


Fredag, seriöst den bästa dagen på veckan, enligt mig iallafall. Dagen har vart som alla andra Fredagar, eller den enda skillnaden är att vi hade engelska nationella idag. De gick faktist rätt bra, bättre än vad jag trodde det skulle göra. OCH det blev inte arabiska! Körde basket på idrotten, var faktist kul :D Slutade vid 1, följde Lollo till vårdcentralen för att kolla upp hennes finger, vi åkte sedan till staden och provade en massa skor! Träffade sedan Helene, vi köpte hårfärg till mig och present till Lollo. Lollo var såklart inte med, hon dumpa vi x) Hon drog då till sunderby sjukhus för att röntga sitt finger, som tur så vare inte nåt brutet! As fint väder idag också, käkade årets första mjukglass idag. Hoppas det fortsätter såhär, vill ha sommar typ NU!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 9 februari 2009 19:14

Nu jävlar har jag ny blogg, så följ mig på denna bloggadress från och med idag: saranilsssoon.blogg.se...

Av Sara - 9 februari 2009 14:51

Idag kom godiset som jag fick av pointshop! 3 paket mentos och 4 påsar malaco! Nu ska jag käka godis och se house! Mmmh!   Vill du också ha godis eller andra saker? Bli medlem ;) http://www.pointshop.se/?ref=2604142 ...

Av Sara - 8 februari 2009 22:10

Äcklig mat imorgon på skolan sååå, Kickan, Eve och Jenny, glömt inte mat! Nu ska jag tamefan göra köttbullar och makaroner, det fanns ingenting i kylskåpet! ...

Av Sara - 8 februari 2009 20:33

Följ Kickans nedräkning! Om cirka 25 minuter ska hon äta sin piggelin!   Jag trodde verkligen inte att jag skulle finna någon så knäpp människa, men jag gillar dig ändå!   http://www.dailiescountdown.se/c.aspx?ukey=U0Q0B0R0G0C2U3Y2R1E4P3N2J1Y ...

Av Sara - 8 februari 2009 15:01

Jag funderar starkt på att byta blogg! Hatar att man knappt kan göra nåt med bloggarna på bloggagratis. Den ser så tråkig ut!   Så vilken ska jag byta till, blogspot eller blogg.se? Vilken är bäst? ...

Presentation

Omröstning

Håkan Hellström eller Lars Winnerbäck?
 Håkan Hellström
 Lars Winnerbäck
 Ingen av dem
 Båda

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards