Alla inlägg under januari 2009

Av Sara - 31 januari 2009 18:27

Matchen mot Bergviken var bra, det vara aldrig självklart vem som skulle vinna. Mitt smarta drag var att trycka i mig en banan precis innan match, då jag knappt ätit något under dagen. Och de som känner mig vet att jag ej tål några frukter. Resultatet blev illamående och tjock hals vilket gjorde det tyngre att spela. Som lag spelade vi rätt bra, vi tog hem segern med 5 poäng efter en sjukt spännande match. Nu är vi på G igen!

Av Sara - 31 januari 2009 13:40

Match mot Bergviken idag. Kommer nog bli tungt, tror att vi bara kommer vara 7-8 spelare. Vi är inte många kvar nu, 9 tappra Brooklyn spelare.

Av Sara - 30 januari 2009 21:38

Luleå basket matchen ikväll var verkligen inte som dom brukar vara. Har aldrig sett så mycket folk på en dam-match! Var närmare ett och ett halvt tusen där inne! Det var nog mer ös ikväll än vad det har vart på plannja. Tack vare klacken som var där. Det kändes precis som en hockey match! De stod och vråla hela matchen och drog även med sig publiken! Under sista minuten stod hella hallen upp och klappade fram Luleå till seger med omkring 7 poäng.

Och det bästa av allt var nog att deras cheerleaders inte var där, jag verkligen hatar dom!

Av Sara - 30 januari 2009 18:14

Tog mig igenom träningen. Det är bara jobbigt att ta sig dit men när man väl är där så är det rätt okej. Klart de finns dagar då inget går och precis allt är tråkigt, men med laget så går det att göra lite roligare iallafall.

Ska snart dra på Luleå basket med mamma och Sara! Högt tempo idag, bara hunnit med att ligga ner i 30 min efter skolan! Är van att få ligga i soffan/sängen i minst 3 timmar och samla krafter till kvällens träning. Nu är jag helt slut, i kropp och huvud. Känner mig inte ens hungrig fast jag bara ätit flingor och en macka idag. Det är sjukt! Men ska nog trycka i mig nån form av mat, jag kanske blir lite piggare då.

Av Sara - 30 januari 2009 15:27

Hade ingen engelska idag, så vi hade bara idrott, i typ 40 minuter. Jävligt ovärt att åka in till skolan för det. Ska och träna nu, vet inte hur jag ska orka. Är så förbannat trött i hela kroppen! Ska på luleå basket med mamma efter träningen, jag hatar att se på dom men mamma gillar det. Så jag far för hennes skull! Nu ska jag dra till bergnäset!

Av Sara - 29 januari 2009 19:03

So at my show on Monday
I was told that someday
You'd be on your way to better things
It's not about your make-up
Or how you try to shape up
To these tiresome paper dreams
Paper dreams honey

So now you pour your heart out
You're telling me you're far out
You're all about to lie down for your cause
But you don't pull my strings
Cause I'm a better man
Moving on to better things

But uh oh, I love her because
She moves in her own way
But uh oh, she came to my show
Just to hear about my day

And at the show on Tuesday
She was in her mindset
Tempered firs and spangled boots
Looks are deceiving
Making me believe it
And these tiresome paper dreams
Paper dreams honey, yeah

So won't you go far
Tell me you're a keeper
You're all about to lie down for your cause
But you don't pull my strings because
Cause I'm a better man
Moving on to better things

But uh oh, I love her because
She moves in her own way
But uh oh, she came to my show
Just to hear about my day

Yes our wish's that we never made it
Through all the summers
We kept them up instead of
Kicking us back down to the suburbs
Yes our wish's that we never made it
Through all the summers
We kept them up instead of
Kicking us back down to the suburbs

But uh oh, I love her because
She moves in her own way
But uh oh, she came to my show
Just to hear about my day

But uh oh, I love her because
She moves in her own way
But uh oh, she came to my show
Just to hear about my day

Av Sara - 29 januari 2009 18:15

Det går fan inte att ladda upp bilder från min mobil på någon av våra datorer! Inte en jävel av alla datorer vi har i huset funkar det på! Fattar inte vad som är fel, det funkade ju för bara någon minut sen! ÅH! Fan vad ARG jag är!

Av Sara - 29 januari 2009 17:42

Denna dag har varit förbannat lång! Under förmiddagen har vi haft firsör, under de lektionerna fick vi göra frisyrer på en långhårsdocka och sen efter lunch styla på varandra. Eftersom Jenny har as långt hår så tog de upp den största tiden, men det var roligt ändå!

Idag hade vi första "riktiga" musiklektionen. Vi fick veta grupperna vi ska vara i och jag hade tur som hamnade med 5 stycken från min förra skolan och 2 st från min konfa grupp. Så jag kände de flesta. Det var dock ändå pinsamt att behöva testas på trummor inför hela gruppen reda första lektionen. Men det gick bra trots min nervousitet. Slutade halv 5 och tog sedan bussen hem. Nästa vecka har vi ingen musik! Så jag slutar redan 20 över 2. Skönt!

På lunchen gjorde vi kladdkaka! Eller jag hade med formen och Eve hade med smeten. Så lunchen för mig, Kickan, Jenny och Johanna bestod till största delen av microkladdkaka! Efter att ha släpat omkring på väskan under en hel dag så gick formen sönder. Så det kan gå!

Presentation

Omröstning

Håkan Hellström eller Lars Winnerbäck?
 Håkan Hellström
 Lars Winnerbäck
 Ingen av dem
 Båda

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards