Alla inlägg den 5 januari 2009

Av Sara - 5 januari 2009 22:36

Jag är nog den enda som inte har skrivit om mitt 2008. Orkar inte berätta allt om det heller, har fått nya vänner och har även förlorat. Tiden går för fort, jag  vill inte att tiden ska gå så fort. Jag saknar gamla tider, med mina gamla vänner och allt sånt. Jag hatar förändringar, iallafall stora. De bästa med 2008 var att jag fick träffa Kenny. Han är absolut det bästa som har hänt mig. Den största förändringen var nog att byta klass, skola och klasskompisar. Den förändringen var väldigt stor, och jag hatade den verkligen inte. Har inte bara fått nya klasskompisar, de är även mina vänner som har fått en stor betydelse i mitt liv.

Så, 2008 var inte ett dåligt år, men de var inte toppen heller. Jag gillar inte att kolla tillbaka allt för mycket, gillar inte att tänka på de saker som orsakat ärren. Jag får bara ont i magen av att tänka på hur fort tiden har gått och hur fort den går. Detta år ska förhoppningsvis bli  ett avde bästa. Ta vara på varje dag och inte tänka så mycket, bara leva.

Av Sara - 5 januari 2009 18:14

Idag tog vi oss ut på våra skotrar och begav oss upp på berget. Stark insats, men direkt vi kom hem så var det sängen igen. Jag somna någon timma eller så, och Kenny spelade spel. Nu ska vi se OC. Inomhus är nog våran grej. De är ju så kallt ute!

Presentation

Omröstning

Håkan Hellström eller Lars Winnerbäck?
 Håkan Hellström
 Lars Winnerbäck
 Ingen av dem
 Båda

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards