Alla inlägg den 10 januari 2009

Av Sara - 10 januari 2009 18:55

Under typ ett halvår har jag bara lyssnat på Håkan och Rise against. Idag lyssnade jag igenom allt jag brukade lyssna på förr. Hade glömt bort hur bra det var! Här får ni en av låtarna!
Vill ni lyssna på mer musik så lyssna på: From autumn to ashes, from first to last, bring me the horizon, taking back sunday, AFI, korn, senses fail m.m

You are everything I want 'cause you are everything I'm not

Av Sara - 10 januari 2009 18:03

Vet inte hur jag ska göra med bloggen. Så jävla tråkig! Funderar på att byta till någon annan bloggsida, om ingen smart kommer med hur jag kan göra för att få den att se bättre ut. Uhhh!

Av Sara - 10 januari 2009 14:10

Gick nyss upp ur sängen. Inte sovit så här bra på hur länge som helst. Lagkvällen igår var jätte kul, länge sen man träffade laget. Har fortfarande inte börjat spela/träna än, känner mig inte 100% bra och vill inte bli sämre för att jag börjat träna för tidigt.

Har också börjat läsa Twilight boken nu. Jag är fast efter att bara ha läst 30 sidor. Den är verkligen så bra som alla säger.

Idag blir det att kolla OTH och prata med Kenny. Mamma har även laddat upp med massa onyttigheter inför kvällen. Hon är också fast i OTH. Syrran med. Och Kenny fastna för OC. Jag matchar folk med serier! Kanske ska starta en hemsida för match making med serier och människor!

Presentation

Omröstning

Håkan Hellström eller Lars Winnerbäck?
 Håkan Hellström
 Lars Winnerbäck
 Ingen av dem
 Båda

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards