Direktlänk till inlägg 30 maj 2008

at least give me my dreams you negligent whore

Av Sara - 30 maj 2008 19:59

Fan vad ont jag har. Ren smärta. Kan knappt stå upp, kan inte heller skratta eller lyfta armarna. Jag älskar träningsvärk!


Hela dagen har vart underbar. Startade dagen med slöjd, och tro det eller ej, men jag hann typ klart min klänning! Igår låg alla delar utspridda på bordet men nu sitter alla fast och bildar en klänning! Ulla hade dock ingen dragkedja men mormor ska hjälpa mig att he fast den. Är stolt över mig själv!! Trodde inte att jag skulle klara de!


Nåt mer som förgyllde min dag var att vi fick reda på betygen i so/svenska. Fan vad nervös jag var! Var rädd att jag inte skulle höja mig..

När hon började prata och sa "Jag tycker att du har jobbat jätte bra så jag tänker höja dig till mvg i geografi" Så kändes det som att en stor jävla sten lyftes från hjärtat. Fick även mvg i svenska. Vilket betyder att jag nu har nog med poäng för att ha chans till att komma in på frisör. Förhoppningsvis får jag fler mvg också :'D De är inte helt omöjligt! :D


For till Boden och bada på Nordpoolen med Mikis, Sara och Amanda. Vi tänkte avsluta tiden på Bergskolan som vi startade den. Samma sak gjorde vi för 3 år sedan. Tog buss till Boden och var där en hel dag. Dock så åkte vi fredag den 13:e förra året och fick några problem på vägen. Men denna dag var helt perfekt. Käkade dagobert mackor på bussen och badade i 3 timmar. Fan vad jag kommer sakna er flickor :'(

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 9 februari 2009 19:14

Nu jävlar har jag ny blogg, så följ mig på denna bloggadress från och med idag: saranilsssoon.blogg.se...

Av Sara - 9 februari 2009 14:51

Idag kom godiset som jag fick av pointshop! 3 paket mentos och 4 påsar malaco! Nu ska jag käka godis och se house! Mmmh!   Vill du också ha godis eller andra saker? Bli medlem ;) http://www.pointshop.se/?ref=2604142 ...

Av Sara - 8 februari 2009 22:10

Äcklig mat imorgon på skolan sååå, Kickan, Eve och Jenny, glömt inte mat! Nu ska jag tamefan göra köttbullar och makaroner, det fanns ingenting i kylskåpet! ...

Av Sara - 8 februari 2009 20:33

Följ Kickans nedräkning! Om cirka 25 minuter ska hon äta sin piggelin!   Jag trodde verkligen inte att jag skulle finna någon så knäpp människa, men jag gillar dig ändå!   http://www.dailiescountdown.se/c.aspx?ukey=U0Q0B0R0G0C2U3Y2R1E4P3N2J1Y ...

Av Sara - 8 februari 2009 15:01

Jag funderar starkt på att byta blogg! Hatar att man knappt kan göra nåt med bloggarna på bloggagratis. Den ser så tråkig ut!   Så vilken ska jag byta till, blogspot eller blogg.se? Vilken är bäst? ...

Presentation

Omröstning

Håkan Hellström eller Lars Winnerbäck?
 Håkan Hellström
 Lars Winnerbäck
 Ingen av dem
 Båda

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards