Alla inlägg den 28 februari 2008

Av Sara - 28 februari 2008 16:34

Denna dag har man varit på vårdcentralen, och denna gången fick man hjälp. Efter de fixade man matsäck till bussresan till Gällivare imorgon (bussen avgår från pontus hallen 06.00) och packade sedan ner sakerna i 2 väskor. Resten av dagen har tillbringats framför tv:n och datorn, sitter nu och skriver dikter som jag ska lämna in efter lovet. Nu tänker ni säkert "NÖRD", bara för att jag sitter och skriver dikter på lovet, men som sagt, ska man ha MVG så får man offra lite ledighetstid.


Jag vill gå ut genom dörren,
känna värmen från solens strålar,
känna den friska luften fylla mina lungor,
låta värmen torka bort mina tårar.


Jag vill lysa lika starkt som solen
jag vill sprida min glädje,
så som solen sprider sina strålar,
låta värmen torka bort dina tårar.


Jag vill stänga dörren.
Se solen gå ner,
vänta på nästa dag,
öppna dörren igen,
och sprida min glädje till fler.

Presentation

Omröstning

Håkan Hellström eller Lars Winnerbäck?
 Håkan Hellström
 Lars Winnerbäck
 Ingen av dem
 Båda

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards