Alla inlägg den 5 februari 2008

Av Sara - 5 februari 2008 18:38

Nu sitter jag och Sofia och räknar ut vad det skulle kosta att fara till Göteborg :O Ca 4000 och som mest 5000 med boende, flyg, mat och allt inräknat, inte så farligt dyrt ändå! Lätt värt de :D


Mamma sa nästa att det är okej också;

Jag; asså de kommer typ kosta kring 4000 med flyg och allt inräknat.

Mamma; ja de skulle ju vara jobbigt att åka tåg

Jag; jaa precis

Mamma; Men det låter ju bra!


TYP YEEEEEEEEEEES :D



Av Sara - 5 februari 2008 16:58

Hade nationella prov i svenska läsförståelse idag. Det gick faktist jätte bra, jag hoppas verkligen att det blir ett mvg.


Jag och Sofia har kommit fram till att vi vill fara ner på Metaltown i Göteborg mellan 27-28 juni. Där ska bland annat Bullet for my valentine och In flames spela, samt massa andra band. Det skulle verkligen vara svin kul att få åka ner till Göteborg helt ensamna, utan föräldrar å allt. Kan dock bli svårt att hitta själv i Göteborg.. Men får väl kolla upp allt innan vi sätter oss på flyget. Får ju ihop minst 8000 på sommarjobbet så jag har ju råd att åka ner, och de kommer ju aldrig så stora band upp hit till Luleå, så de närmsta man kan komma är ju Sthlm och Göteborg.


De var allt för idag, tack och hej.

Presentation

Omröstning

Håkan Hellström eller Lars Winnerbäck?
 Håkan Hellström
 Lars Winnerbäck
 Ingen av dem
 Båda

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards