Alla inlägg den 2 februari 2008

Av Sara - 2 februari 2008 14:41

Idag känns allt bara så jävla jobbigt. Dagen började med match, vi hade 3 avbytare och sista perioden hade vi inte någon alls att byta av med. Julia och Malin fick 5 foul och jag höll på dö av huvudvärk (okej inte dö, men de kändes som de). När det var en sekund kvar stod det 65-65 och domarna blåste foul, mot oss. Motståndarna satte båda straffarna och vi förlorade med 65-67. Mot ett lag som aldrig har vunnit mot oss (iaf de 3 sista åren), skulle kunna sitta här och skriva minst 3 saker att skylla på varför det gick som det gick, men jag orkar inte. Ni som var där och ni som spelade vet varför.


Nu ska jag lägga mig framför tv:n, se OC och försöka bli av med febern och huvudvärken med hjälp av panodil..


When everything is lonely,
I can be my own best friend.
I get a coffee and the paper;
Have my own conversations:
With the sidewalk and the pigeons and my window reflection.
The mask I polish in the evenin',
By the mornin' looks like shit.

Presentation

Omröstning

Håkan Hellström eller Lars Winnerbäck?
 Håkan Hellström
 Lars Winnerbäck
 Ingen av dem
 Båda

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards