Alla inlägg den 22 februari 2008

Av Sara - 22 februari 2008 16:43

Jahapp, då var det fredag igen.

Dagen till ära har inte varit så speciell, började dagen med slöjd (som alltid), blev typ klar med mitt broderi (se bild nedan) och började på en klänning, typ as fint tyg! Vettefan vad de kallas men vinrött iaf :D

Slutade kl 1 idag, som alla andra fredagar, så otroligt skönt.

Åkte in till stan, gick till frissan där mamma och farmor fixade håret och följde sedan med dem och handla på konsum. Fick mig en red bull! Behövdes, höll på somna gående. Haft as lite sömn i veckan, typ vaknat varannan timme och somnat sent.. I natt vaknade jag av att jag grät :S Vettefan vad jag grät över, jag minns inte :O Men nu är det iallafall lov och jag har planerat att typ sova bort lovet och vara med vänner. Ska även till Gällivare (Lilla-VM) nästa helg, bussen går 06.00 på fredag :O Så jävla tidigt!


Men ikväll blir det plannja och imorgon är det match mot Råneå. Ska sedan vara med Lollo och Helene <3 Föräldrar&systerfritt så vi ska fixa mat, basta, se film och bara ha allmänt trevligt!

Ni gör mig lycklig!


Presentation

Omröstning

Håkan Hellström eller Lars Winnerbäck?
 Håkan Hellström
 Lars Winnerbäck
 Ingen av dem
 Båda

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards