Alla inlägg den 8 februari 2008

Av Sara - 8 februari 2008 16:01

Sitter nu på kulturenshus med Elin xD Det är ju fredag, och vanligtvis så brukar vi gå på stan efter skolan, äta på dagobert och sen se på plannja :D Väldigt trevlit må jag säga xD


Inte hänt mycket på skolan, typ en helt vanlig fredag. Började med slöjd, sen engelska och sen idrott. Idrotten var fan kul, vi var ovanligt aktiva :O Var i samma grupp som Emanuel, Christian och Näsman.. Iallafall på uppvärmningen. Vi körde typ skottkärran (såklart så skulle jag ramla, men lyckades iaf hålla emanuel utan att tappa greppet vilket jag brukar göra). Sen körde vi nå andra saker, efter uppvärmningen var det typ mördarboll som gällde (ruggby boll) man fick inte springa med bollen men man fick slänga sig på varandra :O Om man fick bollen (som var svin stor) så såg man typ halva klassen kuta emot en i typ 100km/h och man insåg att man skulle bli mos om man inte gjorde sig av med bollen, vilket man gjorde på engång xD Mitt lag förlorade iaf stort.. Men vi vann iaf en gång i madrassrace som vi hade i slutet (man ska slänga sig på en madrass och få den till andra sidan, först i väggen vinner) Väckte gamla minnen till liv, vi körde typ alltid den leken på min förra skolan (avanskolan), saknar det faktist ibland (inte leken, utan skolan).


Efter idrotten var det svenska.. GRRRR! Vi fick reda på vad vi fick på SO provet! Helvete.. Plugga ju som fan för att få det dära jävla mvg:et. Men såklart så blev det bara ett vg!! JAG VET INTE VARFÖR :O Jag ska kräva en förklaring när vi ska snacka om provet med läraren.. Måste ha mvg i slutbetyg, jag bara måste!


Nu vet jag inte hur mkt tid jag har kvar här på datan.. Man har tydligen bara 30 minuter.. Btw, jag har hittat perfekta balklänningen nu. Den har kostat ca 400kr och nu var den nersatt till 99kr! WAAAHOOO! :D Då blev jag iaf lite gladare (depp efter provet). Snart ska jag och Elin gå till konsum och köpa red bull.. Jag har sånt stort sug efter det just nu :O gaaahh...


De var allt! HEJS :D

Presentation

Omröstning

Håkan Hellström eller Lars Winnerbäck?
 Håkan Hellström
 Lars Winnerbäck
 Ingen av dem
 Båda

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards