Alla inlägg under januari 2008

Av Sara - 3 januari 2008 14:23

Yes, nu sitter jag här och skriver igen. Det känns som att man bara vaknar och sen går och lägger sig för natten igen, är det bara jag som tycker tiden går så mycket snabbare nu än vad den gjorde då man var liten? Det kanske är lite uttjatat att jag skriver om hur fort tiden går, men de är ju skrämmande!


Men på ett sätt vill jag också att tiden ska gå fort, så man får komma bort från allt till en ny skola, och få en ny start. Men när jag tänker efter så kommer jag sakna nästan allt, bara att kliva på bussen tillsammans med de andra eleverna, att sitta och vänta på lektionerna med klasskompisarna och spela kort, jag kommer sakna vissa lärare, jag kommer sakna vissa klasskompisar, jag kommer tillochmed sakna att gå till konsum och köpa godis på hålen!


 Vissa dagar vill jag bara att tiden ska gå fort och få gå ut och slippa detta eländiga jobbiga skit som är på skolan varenda dag, och ibland vill jag bara att tiden ska stå still, få stanna i samma ögonblick och uppleva det dubbelt så länge.


Allt har varit så annorlunda detta år, så mycket har förändrats, ibland funderar jag över om jag ens vill ha det som de var förr. Ibland funderar jag över om ni någongång ser mig som nåt annat än luft..

Av Sara - 2 januari 2008 21:50

Tiden går så jävla fort! Kan inte förstå att två och ett halvt år på bergskolan har gått! Snart måste man välja.. Så otroligt rädd för att bli ensam i en helt ny klass, det känns ju som att man nyss började 7an! Jag vill inte att tiden ska gå så fort :(


I'll follow through again this time.
I'll swallow swords, spit out my pride.
I'll be just fine, fine.
You fill my head with endless lies.
You're killing me, I'm killing time.
I'll be just fine.

Av Sara - 1 januari 2008 19:10

Nytt år och nya utmaningar!

Nu sista terminen har jag lovat mig själv att verkligen satsa på skolan, och plugga till proven i tid! Vilket jag inte gjort året som gått.. Det är fanemig bara ett halvår av mitt liv som jag måste plugga 24/7, men det gäller min framtid, då är de ju värt de?


Nyåret vart lyckat i år ockå, väldigt roligt. Jag och Elin samt min familj och kusiner från Antnäs åkte till Skellefteå till våra andra kusiner för att fira nyår. Jag, Elin och Erica stannade dock inte hemma med våra familjer i år, vi for till en som heter Amanda och där var det då 11 andra personer. Om jag minns rätt så var det jag,Erica,Elin,Malin,Moa,Sofie,Nicke,Linzan,

Victor,Nils,Amanda,Amandas syrra och 3 killar till som jag inte minns namnet på.. Vi åt nåt kött som jag inte vet vad det kallas och potatisgratäng samt efterrätt som var marängswisch, vet inte hur man stavar det, men jag tror ni förstår. Någon cider och nån "Norris special" blev det också. Vid tolv slaget gick vi till jonte och umgicks med de folk som var där och sköt raketer, var nära på att bli träffad av en! Men hann precis flytta på mig :O Vid 2 gick vi hem igen och somnade vid 3!


Då vet ni hur mitt nyår har varit, hur har eran vart? :)

Presentation

Omröstning

Håkan Hellström eller Lars Winnerbäck?
 Håkan Hellström
 Lars Winnerbäck
 Ingen av dem
 Båda

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards