Alla inlägg den 7 januari 2008

Av Sara - 7 januari 2008 14:48

Idag valde jag ingen låt att ha som rubrik! För idag har jag varit på makeup store!! DEN DU! Gick en smink kurs och hon sminka mig även :D (kolla bilden nedan) Så jävla roligt! Fick välja saker för 495:- också, valde 2 ögonskuggor (2 av dom som hon använde på mig) och ett löspuder som hon också använde! :D Och dom spelade slipknot, him, billy talent, papa roach och the academy is där :O fatta coolt!


Vet nu vad jag ska göra med mitt liv också! Eller rättare sagt, jag och Emma vet! När jag var på kursen så frågade jag henne om vad hon gick för linje och sånt för att jag själv är enormt intresserad av smink och styling. Hon sa att hon gick makeup store skola i sthlm för 25.000:- och bara ett vanligt gymnasium. Man fick smink för 15.000:- på den dära skolan också, inte dåligt!! Så jag och Emma har planerat att söka frisörlinjen och efter 3an gå skolan i sthlm, och sedan öppnar vi egen frisör och smink salong eller nåt linkande! :D Hoppas verkligen att det blir så!

FAN VAD JAG ÄR TAGGAD PÅ ATT PLUGGA!!! XD

Presentation

Omröstning

Håkan Hellström eller Lars Winnerbäck?
 Håkan Hellström
 Lars Winnerbäck
 Ingen av dem
 Båda

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards