Alla inlägg den 28 januari 2008

Av Sara - 28 januari 2008 20:28

Allmänt dryg och deprimerande dag. Typ alla var sura och irriterade :O De var iaf en helt vanlig måndag, började med mentors tid, fortsatte med spanska och sen musik och no. Vi ska snart börja öva inför uppvisningen för 9orna och föräldrarna, vettefan hur det kommer gå, känns inte speciellt bra nu iallafall, fast detta är de jag mest sett framemot på hela 9an. Jag vill ha Guns n roses eller Nirvana, punktslut.


Efter skolan stannade då jag och Ida i hallen. Vi var endast 3 stycken på träningen idag, jag, Ida och Mia + tränaren David. Vi tränade iaf en timme nere i gymmet, faktist rätt kul. Efter träningen var det plugg som gällde och de gäller fortfarande, håller nu på med att göra klart HK läxan och ska fortsätta med att plugga till SO provet som skrivs på onsdag. Jag orkar inte plugga till "no läxan" som vi har till imorgon, troligtvis så blir det inget förhör för att våran lärare är för lat för att orka rätta något, sa hon iaf. Hoppas hon menade det, annars kommer det gå åt helvete xD


Nu ska jag unna mig en glass, som en belöning efter 3 timmars plugg. Byeee! :D

Presentation

Omröstning

Håkan Hellström eller Lars Winnerbäck?
 Håkan Hellström
 Lars Winnerbäck
 Ingen av dem
 Båda

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards