Alla inlägg under januari 2008

Av Sara - 16 januari 2008 17:41

Rätt lugnt på skolan nu. Alla prov och sånt skit kommer v6. Då ska HK läxan in, som jag nu håller på med, vi ska ha 2 nationella och så tror jag att SO provet är då också. Inget jag ser fram emot. Men nu har jag iaf gjort mitt gymnasie val, det ser ut såhär:

1. Frisör

2. Handels

3. Media


Men jag ska in på mitt första, all min fritid ska typ gå till att plugga xD

Det är värt de! :)


Dagens underbara låt;


Your way to be the one you are, affect me more then shining stars.
You take me to the greener grass, I hope this love forever last.

I think I´ll freeze this moment cuz i want this photograph to last forever.
Standing for the things I feel, the things I do no matter what they say.
Who thought that we would be a part of something so special.

Av Sara - 15 januari 2008 17:44

För er som försöker kolla på min bilddagbok och de inte fungerar så beror de ju på att jag har ett gästlösen som är ; 12346


Då vet ni, orkar inte skriva om dagen, kolla bilderna istället :)

Av Sara - 14 januari 2008 19:37

Vart i gymnasiebyn och kollat runt på alla linjer idag. Vet ju redan vad jag ska välja så de var bara jobbigt att gå runt och lyssna på nåt som man inte var intresserad av. Efter vi gått runt där i flera timmar så vare träning som gällde. Rätt hårt träning ändå, men de behövs. Har typ tappa allt under lovet, känns det som iaf.


Nu orkar jag inte skriva mer! xD Hoooooj!

Av Sara - 13 januari 2008 14:22

Är de bara jag som vill ha sommar?! :O

Av Sara - 12 januari 2008 14:51

I natt hade jag en väldigt konstig dröm, det var en blandning av Harry potter, filmerna I'm a legend och Invasion. Om ni har sett de filmerna så vet ni ungefär hur de kan ha varit. Jag kämpade iaf med min trollstav mot de dära människo-monsterna som inte tål solljus och var samtidigt smittad av det dära viruset som fick människorna att bli helt weird xD Väldigt underligt..


Matchen mot Vråken gick iaf bra, vinst med ca 25 poäng. Om man ska sätta betyg på matchen och vårt spel så är det lätt ett MVG. Bra spelat tjejer!


Ikväll blir det att ligga framför tv:n och glotta på filmer. En film på 5an ser ut att vara kul, Analysera mera. Efter den ska jag se nån film med mamma och pappa som jag inte minns namnet på xD Men de blir säkert kalas!

Av Sara - 11 januari 2008 22:02

Plannja förlorade med 3 ynka poäng. Dom var ju så jävla nära! Fan att de inte höll i sig ändå in i slutet. Håkan Larsson var bäst denna match, helt klart :)


Och nu mår jag illa också, så ska lägga mig framför tv:n och må dåligt resten av kvällen och sen gå upp imorgon för att spela match.

Av Sara - 11 januari 2008 15:42

Idag anmälde vi oss (emma och jag) frivilligt till att döma volleyboll matcher nästa vecka, bara för att få högre betyg. Örnäs skolan ska typ komma och spela XD De har typ inte hänt nåt mer idag.. Men ska på plannja senare, så jag skriver väl hur de gick när jag kommer hem :)

Av Sara - 10 januari 2008 18:05

Have you ever been a part of something
That you thought would never end,
And then of course it did?
Have you ever felt the weight inside you,
Pulling away inside your skin,
And then something had to give?

Presentation

Omröstning

Håkan Hellström eller Lars Winnerbäck?
 Håkan Hellström
 Lars Winnerbäck
 Ingen av dem
 Båda

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards