Alla inlägg den 5 februari 2009

Av Sara - 5 februari 2009 22:18

Under träningen satt 2 killar på läktaren i ca 30 min. Ingen visste varför dom var där. De går sen ner till omklädningsrummet, röker och dricker öl (de upptäckte vi efter att de hade dragit). Maja går sedan dit för att hämta sin mobil och ser en av killarna gräva i Jonnas jacka. Dom springer sen därifrån och vi upptäcker att Saras jacka är borta med börs, mobil, nyckel i. Även Jonnas börs var borta! Vet ej om dom hade tagit mer om Maja inte hade kommit in i omklädningsrummet, men Saras jacka var dyrast och säkert vart det därför den rök först.

Det som var mest irriterande är hur jävla dumma de är som sitter på läktaren i 30 min så vi kan se deras ansikten och minnas hur dom ser ut. Dom har även gått på Bergs förut, och jag kan verkligen inte förstå hur man kan komma tillbaka till samma skola med elever som går kvar och tro att man inte blir igenkänd? Och sen lämna ölburk och cigaretter kvar med fingeravtryck osv. Antingen så var det första gången, eller så är dom bara dumma rakt igenom. Men de vet och vi vet, att de kommer åka dit för det.

Av Sara - 5 februari 2009 18:47

Kundmottagningen fortsatte här hemma då farmor och farfar kom förbi för klippning! Farfar ville också ha sina ögonbryn klippta, som vi gick igenom häromdagen på skolan! 220 kronor fick jag av dom! Och jag som hade tänkt klippa dom gratis, men dom är envisa! Pengarna satt fint iallafall, och dom blev också fina!

Av Sara - 5 februari 2009 16:02

Denna torsdag har vart rätt skön. Anna O var min kund idag! Vi tonade hennes hår och la in en effektslinga. De var typ de enda jag gjorde idag, sen väntade vi bara på att tiden skulle gå. Eller vi städade vagnarna ett tag också. Hade ingen musik idag, så jag slutade redan klockan 2!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Håkan Hellström eller Lars Winnerbäck?
 Håkan Hellström
 Lars Winnerbäck
 Ingen av dem
 Båda

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards